NF01: Motivació i aprenentatge en persones en situació de dependència
Factors que afavoreixen l'aprenentatge: la intel.ligència
Accedeix a l'enllaç: la aventura del saber. Serie documental. La mente humana. La inteligencia
Accedeix a l'enllaç: la aventura del saber. Serie documental. La mente humana. La inteligencia
És de caràcter obligatori la resposta a dues preguntes de les que teniu proposades.
Les qüestions no poden ser les relacionades amb els exercicis d'intel.ligència que planteja el documental.
Les qüestions no poden ser les relacionades amb els exercicis d'intel.ligència que planteja el documental.
Aquesta activitat es pot fer per parelles.
Respón a les següents qüestions:- Què s’entén per Intel.ligència general?
- Quins trets caracteritzen a les persones amb un nivell alt d’intel.ligència?
- Què implica un comportament Intel.ligent?
- Hi ha una Intel.ligència única? com s’anomenen les capacitats o habilitats per alguna cosa?
- Una de les aptituds fonamental es la intel.ligència verbal. En què consisteix i per a què serveix?
- Altre de les aptituds és l’aptitud numèrica. En què consisteix i per a què serveix?
- Altre habilitat o aptitud és l'espaial. Què implica aquesta habilitat i per a què serveix?
- Altre habilitat és la Intel.ligència corporal o pràctica. Què implica aquesta habilitat i per a què serveix?
- Altre habilitat és l’aptitud musical. Què implica aquesta habilitat i per a què serveix?
- Hi han altres tipus d’intel.ligència menys evidents però també importants, les podries identificar?
- Ser més o menys Intel.ligent es pot manifestar de diferents maneres. Quina és la manera més típica o científica per comprovar la capacitat intel.lectual?
- Quin és el sistema de puntuació més utilitzat pels psicòlegs per tal de quantificar la capacitat intel.lectual? Si una persona obté una puntuació de 75 què significa?
- Quins trets caracteritzen els tests d’intel.ligència?
- Els tests també poden mesurar altres aspectes que no fan referència al tipus d’intel.ligència, podries dir a quins aspectes es refereixen?
- Quina part de la Intel.ligència creus que es deguda a la genetica i quina creus que es deguda a la relació amb l’ambient?
- Per què creus que l’ambient en el que una persona s'educa influeix en el desenvolupament de la seva Intel.ligència? Raona la teva resposta.
- Una persona neix intel.ligent? Raona la resposta.
- Una persona podria seguir sent intel.ligent tota la vida? Quina és la clau per tal que la intel.ligència es pugui desenvolupar al llarg de la vida?
Exercicis d’intel.ligència general:
- Exercici 1 - Resposta:
- Exercici 2 - Resposta:
- Exercici 3 - Resposta:
En el video també trobaràs una exemplificació d’exercicis d’intel.ligència verbal. Per veure la resposta correcta a cadascun dels exercicis, visualitzarem el documental a classe.
- Exercici 1- Resposta:
- Exercici 2 - Resposta:
- Exercici 3- Resposta:
En el video també trobaràs una exemplificació d’exercicis d’intel.ligència espaial. Per veure la resposta correcta a cadascun dels exercicis, visualitzarem el documental a classe.
- Exercici 1 - Resposta:
- Exercici 2 - Resposta:
- Exercici 3 - Resposta:
En el video també trobaràs una exemplificació d’exercicis d’intel.ligència numèrica. Per veure la resposta correcta a cadascun dels exercicis, visualitzarem el documental a classe.
- Exercici 1- Resposta:
- Exercici 2 - Resposta:
- Exercici 3 - Resposta:
Per pensar:
La inteligencia
consiste no sólo en el conocimiento, sino también en la destreza de aplicar los
conocimientos en la práctica.
Escolleix dues qüestions del documental i dona resposta a cadascuna d'elles. Les qüestions no poden ser les relacionades amb els exercicis d'intel.ligència que planteja el documental.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada